۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی خبر داد؛

توزیع ۵۴۷ میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی

توزیع ۵۴۷ میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی

بیرجند- معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از توزیع ۵۴۷ میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهدانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شورای برنامه‌ریزی استان دو مدل توزیع شهرستانی پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مورد بررسی و تبادل نظر توسط اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه مدل توزیع استانی مورد تصویب اعضا قرار گرفت، افزود: اعتبارات بند (۳) جدول (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با موضوع اعتبارات رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بررسی شد.

به گفته وی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ۴۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اعلام کرد: پروژه‌های پیشنهادی از محل این اعتبار در ۵ سرفصل شامل آبخیزداری، آبرسانی، بهداشت و درمان، راه‌های روستایی و مدارس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور احصا و برای بررسی و تصویب به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارسال شده است.

وی از توزیع ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل، بازسازی، روکش و نگهداری راه‌های روستایی استان خبر داد و افزود: بخشی از این اعتبار به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران در شهرستان‌های استان پیش بینی شده است.

بهدانی عنوان کرد: همچنین ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استان به آبرسانی روستایی و عشایری اختصاص یافت.

کد خبر 5280941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha